Gratis bezorging v.a. €400
Voor 13:00 besteld, morgen in huis
Koop gratis op rekening

Neem contact op

088 536 00 00 mh@corlidogroup.com Veel gestelde vragen

Stuur een bericht

Contact formulier (Zijkant)
reCAPTCHA

Interne transportmiddelen leasen

Wilt u investeren in hoogwaardige interne transportmiddelen, maar liever geen grote eenmalige uitgave doen? Leasen is dé oplossing! Met een leaseconstructie profiteert u direct van moderne heftafels, heftrucks, palletwagens, schrobmachines en stapelaars, zonder uw werkkapitaal vast te zetten.

  • Geen grote investering vooraf – U behoudt financiële ruimte voor andere belangrijke uitgaven.
  • Altijd up-to-date materieel – Werk met de nieuwste technologieën en voorkom stilstand door verouderde machines.
  • Vaste maandelijkse kosten – Geen onverwachte uitgaven en volledige controle over uw budget.
  • Flexibel en schaalbaar – Breid uw vloot eenvoudig uit naarmate uw bedrijf groeit.

Kies voor lease en houd uw bedrijf in beweging zonder financiële zorgen!

Neem contact op

Bestellen

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Indien u uw bestelling wilt annuleren adviseren wij om zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen. Indien uw bestelling nog niet is verzonden gaan wij kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt altijd het aangekochte product retourneren en eventueel omruilen tegen een ander product naar keuze. De transportkosten voor retourneren zijn voor rekening van de koper. Zie onderstaand stappenplan.

Ik heb geen bevestigingsmail gekregen, is mijn bestelling wel gelukt?

De bevestiging van de bestelling kan terecht komen in uw ongewenste map. Kijk daar dus eerst even. Indien u daar ook geen bevestiging hebt ontvangen, kunt u contact met ons opnemen. Dan kijken we of de bestelling is gelukt of dat er wellicht een typefout is gemaakt in het e-mailadres.

Betalen

Welke betaalmethodes zijn er?

Er zijn diverse betaalmethodes, namelijk: overboeking, iDEAL en creditcard.

Betaling mislukt of geweigerd?

Betaald met iDEAL, geen orderbevestiging ontvangen

Controleer of er geld is afgeschreven. Indien er geen geld is afgeschreven is de betaling niet gelukt. U kunt uw bestelling opnieuw plaatsen. Is er wel geld afgeschreven, maar heeft u nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we aan om even te wachten. Het kan namelijk even duren voordat wij betalingen binnen krijgen. Controleer ook uw ongewenste map. Indien u na een uur nog geen orderbevestiging hebt ontvangen, neem dan telefonisch contact met ons op. Met behulp van uw ordernummer kunnen we u snel helpen. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld.

Afgekeurde creditcard betalingen

Indien uw betaling geweigerd wordt is de bestelling automatisch geannuleerd en er zal niks worden afgeschreven. Wilt u de bestelling toch ontvangen? Plaats hem dan opnieuw en kies voor iDEAL of overboeking.

Bezorgen en afhalen

Wat zijn de verzendkosten en wat zijn de afhaalopties?

De vermelde prijzen zijn exclusief btw. De verzendkosten bedragen:

  • Bezorgen tussen 08:00 en 17:00 uur: 55,00
  • Bezorgen tussen 08:00 en 12:00 uur: 65,00
  • Bezorgen tussen 12:00 en 17:00 uur: 65,00
  • Gratis voor bestellingen vanaf €400,- 

Voor verzendingen naar de waddeneilanden worden €65 extra verzendkosten in rekening gebracht.

Alle bestellingen kunnen gratis worden afgehaald bij ons magazijn in Emmen

 

Wat is de levertijd?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 13:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden.

Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Op het afleveradres dient op de aangegeven leverdag tussen 08.00-17.00 uur iemand aanwezig te zijn om de levering in ontvangst te nemen. Wordt er niet aan bovenstaande voorwaarden voldaan? Dan worden eventuele extra kosten (voor bijvoorbeeld herlevering) bij u in rekening gebracht om het bestelde product alsnog af te leveren.

Mist u een product van uw bestelling?

Wat vervelend dat er een artikel mist. U kunt ons een e-mail sturen onder vermelding van het ordernummer en aangeven welk artikel mist bij de bestelling. Wij gaan dit uitzoeken en zorgen ervoor dat u binnen 24 uur een reactie ontvangt.

Heeft u een verkeerd product ontvangen?

Wat vervelend dat u een verkeerd artikel hebt ontvangen. U kunt ons een e-mail sturen onder vermelding van het ordernummer en aangeven dat u een verkeerd artikel hebt ontvangen. Wij gaan dit uitzoeken en zorgen ervoor dat u binnen 24 uur een reactie ontvangt.

Mijn pakket is beschadigd, wat moet ik doen?

Wat vervelend dat het pakket beschadigd is. Wij vragen u foto’s te mailen naar mh@corlidogroup.com en daarbij het ordernummer te vermelden. Samen met u zoeken we de juiste oplossing.

Is het mogelijk om te leveren in het buitenland?

Voor levering buiten Nederland geschiedt af magazijn Emmen (NL). Voor een vrijblijvende offerte voor verzendkosten naar het buitenland kunt u contact opnemen met onze afdeling verkoop.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt altijd het aangekochte product retourneren en eventueel omruilen tegen een ander product naar keuze. De transportkosten voor retourneren zijn voor rekening van de koper. Zie onderstaand stappenplan.

Hoe retourneer of ruil ik een product?

Volg onderstaand stappenplan:

  1. Neem uiterlijk 30 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op via mh@corlidogroup.com of 088-5360000. Geef duidelijk aan welke oplossing u wenst. Alle retourzendingen moeten o.v.v. het RMA-nummer naar ons centrale magazijn in Emmen gestuurd worden. Adres is:
    Corlido Project Supply
    T.a.v.: Warehouse
    Paganelstrat 6a
    7821 AA Emmen
  2. Na afloop van de 30 dagen, heeft u nog eens 14 dagen de tijd om uw product in originele staat met verpakking terug te sturen.
  3. Na het aanmelden van uw retour ontvangt u tijdens openingstijden van de klantenservice binnen twee (2) werkdagen een RMA-nummer per e-mail.
  4. De goederen dienen in onbeschadigde originele verpakking en vrij van gebruikssporen geretourneerd te worden. De staat van de goederen bij aankomst op het door ons opgegeven adres, is bepalend voor de acceptatie van de retourzending en het te crediteren aankoopbedrag.
  5. Vermeld bij retourneren altijd duidelijk het door Corlido afgegeven RMA-nummer, zonder RMA-nummer wordt uw retourzending niet in ontvangst genomen

Let op: na de 30 dagen bedenktermijn is het niet meer mogelijk om te retourneren. U Heeft nog wel de wettelijke garantietermijn op het product.

Garantie en algemene informatie

Wat is de garantie?

Op alle palletwagens, heftafels en stapelaars geldt 12 maanden garantie. Op de batterijen geldt 3 maanden garantie. Wanneer u een artikel ontvangt die niet in goede staat verkeerd of goed functioneert, bieden we u zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. Uw factuur is altijd uw garantiebewijs, bewaar deze dan ook goed.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Bij Corlido Material Handling staat uitstekende service voorop. Mocht u toch een klacht hebben over een product of onze service, dan zullen wij er alles aan doen om deze op te lossen. We verzoeken u om contact met ons op te nemen.

Contactgegevens Corlido Material Handling

Kantoor

Paganelstraat 6a 7821 AA EMMEN

Magazijn (Afhalen op afspraak)

Paganelstraat 6a 7821 AA EMMEN

088 536 00 00 Bereikbaar tussen 08:00 en 17:00

mh@corlidogroup.com

De waardering van weldon.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 10.0/10 gebaseerd op 2 reviews.
  • Ideal
  • Visa card
  • Mastercard
  • Maestro card
  • Bancotact logo