sterren

4.57

132 beoordelingen

Gratis bezorging v.a. €400
Voor 13:00 besteld, morgen in huis
Koop gratis op rekening

Neem contact op

088 536 00 00 mh@corlidogroup.com Veel gestelde vragen

Stuur een bericht

Contact formulier (Zijkant)
reCAPTCHA

Veelgestelde vragen

Bestellen

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Indien u uw bestelling wilt annuleren adviseren wij om zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen. Indien uw bestelling nog niet is verzonden gaan wij kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Kan ik na het plaatsen van een bestelling nog iets wijzigen aan mijn bestelling?

Indien uw bestelling niet klopt adviseren wij om zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen. Indien uw bestelling nog niet is verzonden gaan wij kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Ik heb geen bevestigingsmail gekregen, is mijn bestelling wel gelukt?

De bevestiging van de bestelling kan terecht komen in uw ongewenste map. Kijk daar dus eerst even. Indien u daar ook geen bevestiging hebt ontvangen, kunt u contact met ons opnemen. Dan kijken we of de bestelling is gelukt of dat er wellicht een typefout is gemaakt in het e-mailadres.

Betalen

Welke betaalmethodes zijn er?

Er zijn diverse betaalmethodes, namelijk: overboeking, iDEAL en creditcard.

Betaling mislukt of geweigerd?

Betaald met iDEAL, geen orderbevestiging ontvangen

Controleer of er geld is afgeschreven. Indien er geen geld is afgeschreven is de betaling niet gelukt. U kunt uw bestelling opnieuw plaatsen. Is er wel geld afgeschreven, maar heeft u nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we aan om even te wachten. Het kan namelijk even duren voordat wij betalingen binnen krijgen. Controleer ook uw ongewenste map. Indien u na een uur nog geen orderbevestiging hebt ontvangen, neem dan telefonisch contact met ons op. Met behulp van uw ordernummer kunnen we u snel helpen. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld.

Afgekeurde creditcard betalingen

Indien uw betaling geweigerd wordt is de bestelling automatisch geannuleerd en er zal niks worden afgeschreven. Wilt u de bestelling toch ontvangen? Plaats hem dan opnieuw en kies voor iDEAL of overboeking.

Bezorgen en afhalen

Wat zijn de bezorg- en afhaalopties?

Bestellingen vanaf €400 worden gratis geleverd. Voor bestellingen kleiner dan €400 worden €50 verzendkosten in rekening gebracht. Alle bestellingen kunnen gratis worden afgehaald bij ons magazijn in Emmen. Voor verzendingen naar de waddeneilanden worden €65 extra verzendkosten in rekening gebracht.

Wat is de levertijd?

De levertijd vindt u onder de bestelknop.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Op het afleveradres dient op de aangegeven leverdag tussen 08.00-17.00 uur iemand aanwezig te zijn om de levering in ontvangst te nemen. Wordt er niet aan bovenstaande voorwaarden voldaan? Dan worden eventuele extra kosten (voor bijvoorbeeld herlevering) bij u in rekening gebracht om het bestelde product alsnog af te leveren.

Mist u een product van uw bestelling?

Wat vervelend dat er een artikel mist. U kunt ons een e-mail sturen onder vermelding van het ordernummer en aangeven welk artikel mist bij de bestelling. Wij gaan dit uitzoeken en zorgen ervoor dat u binnen 24 uur een reactie ontvangt.

Heeft u een verkeerd product ontvangen?

Wat vervelend dat u een verkeerd artikel hebt ontvangen. U kunt ons een e-mail sturen onder vermelding van het ordernummer en aangeven dat u een verkeerd artikel hebt ontvangen. Wij gaan dit uitzoeken en zorgen ervoor dat u binnen 24 uur een reactie ontvangt.

Mijn pakket is beschadigd, wat moet ik doen?

Wat vervelend dat het pakket beschadigd is. Wij vragen u foto’s te mailen naar mh@corlidogroup.com en daarbij het ordernummer te vermelden. Samen met u zoeken we de juiste oplossing.

Is het mogelijk om te leveren in het buitenland?

Voor levering buiten Nederland geschiedt af magazijn Emmen (NL). Voor een vrijblijvende offerte voor verzendkosten naar het buitenland kunt u contact opnemen met onze afdeling verkoop.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt altijd het aangekochte product retourneren en eventueel omruilen tegen een ander product naar keuze. De transportkosten voor retourneren zijn voor rekening van de koper. Zie onderstaand stappenplan.

Hoe retourneer of ruil ik een product?

Volg onderstaand stappenplan:

  1. Neem uiterlijk 30 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op via mh@corlidogroup.com of 088-5360000. Geef duidelijk aan welke oplossing u wenst. Alle retourzendingen moeten o.v.v. het RMA-nummer naar ons centrale magazijn in Emmen gestuurd worden. Adres is:
    Corlido Project Supply
    T.a.v.: Warehouse
    Paganelstrat 6a
    7821 AA Emmen
  2. Na afloop van de 30 dagen, heeft u nog eens 14 dagen de tijd om uw product in originele staat met verpakking terug te sturen.
  3. Na het aanmelden van uw retour ontvangt u tijdens openingstijden van de klantenservice binnen twee (2) werkdagen een RMA-nummer per e-mail.
  4. De goederen dienen in onbeschadigde originele verpakking en vrij van gebruikssporen geretourneerd te worden. De staat van de goederen bij aankomst op het door ons opgegeven adres, is bepalend voor de acceptatie van de retourzending en het te crediteren aankoopbedrag.
  5. Vermeld bij retourneren altijd duidelijk het door Corlido afgegeven RMA-nummer, zonder RMA-nummer wordt uw retourzending niet in ontvangst genomen

Let op: na de 30 dagen bedenktermijn is het niet meer mogelijk om te retourneren. U Heeft nog wel de wettelijke garantietermijn op het product.

Garantie en algemene informatie

Wat is de garantie?

Op alle palletwagens, heftafels en stapelaars geldt 12 maanden garantie. Op de batterijen geldt 3 maanden garantie. Wanneer u een artikel ontvangt die niet in goede staat verkeerd of goed functioneert, bieden we u zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. Uw factuur is altijd uw garantiebewijs, bewaar deze dan ook goed.

Wat is een stapelaar?

Een stapelaar, ook wel bekend als een palletstapelaar, is een compacte heftruck ontworpen voor het verplaatsen en stapelen van pallets in magazijnen.

Met een smaller profiel en de mogelijkheid om in beperkte ruimtes te manoeuvreren, biedt de stapelaar efficiënt heffen en stapelen op verschillende hoogtes.

Waarom zakt mijn palletwagen naar beneden?

Het meest voorkomende probleem bij palletwagens is dat er lucht in het systeem komt. Met een aantal pompbewegingen kunt u de hydrauliek ontluchten en dit probleem verhelpen.

Houd de hendel in de dissel ingeknepen terwijl u pompt , hierdoor zal de palletwagen niet omhoog gaan, maar dit zal het systeem doen ontluchten, nadat u tien tot vijftien keer een pompbeweging heeft uitgevoerd.

Mijn palletwagen pompt niet meer?

Controleer dan eerst de pompstang op eventuele blokkades of weerstand. Controleer het hydraulische oliepeil en vul indien nodig bij. Inspecteer de palletwagen op olielekkages.

Raadpleeg de handleiding voor specifieke intructies.  Neem gerust contact met ons op als het probleem aanhoudt: mh@corlidogroup.com.

Hoe werkt een palletwagen?

Een palletwagen heeft stuur- en vorkwielen, en een handvat (pompstang) aan de achterkant. Door de pompstang op en neer te bewegen, wordt hydraulische druk gecreëerd in het systeem. Deze druk wordt overgebracht naar een hefcilinder onder de vorken, waardoor ze omhoog worden gebracht om een pallet te tillen.

De daalhendel regelt het gecontroleerd zakken van de vorken. Het hydraulische systeem zorgt voor efficiënt heffen en verplaatsen van ladingen met minimale fysieke inspanning.

Hoe vul ik de olie van mijn palletwagen bij?

Zet de vorken in de laagste stand en draai de dop van het oliereservoir (te vinden onder een kap bij het pompscharnier) open. Vul het oliepeil bij tot ongeveer 1cm onder de rand, bij een palletwagen met gemiddelde omvang zal er ongeveer 0,3 liter in gaan. Onze Weldon Hydrauliek Olie is hiervoor uitermate geschikt. 

Klachten

Hoe kan ik een klacht indienen?

Bij Corlido Material Handling staat uitstekende service voorop. Mocht u toch een klacht hebben over een product of onze service, dan zullen wij er alles aan doen om deze op te lossen. We verzoeken u om contact met ons op te nemen.

Heeft u hulp nodig?

Onze experts helpen u graag!

088 536 00 00

mh@corlidogroup.com

 

  • Ideal
  • Visa card
  • Mastercard
  • Maestro card
  • Bancotact logo