Indien u uw bestelling wilt annuleren adviseren wij om zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen. Indien uw bestelling nog niet is verzonden gaan wij kijken wat we voor u kunnen betekenen.
Indien uw bestelling niet klopt adviseren wij om zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen. Indien uw bestelling nog niet is verzonden gaan wij kijken wat we voor u kunnen betekenen.
De bevestiging van de bestelling kan terecht komen in uw ongewenste map. Kijk daar dus eerst even. Indien u daar ook geen bevestiging hebt ontvangen, kunt u contact met ons opnemen. Dan kijken we of de bestelling is gelukt of dat er wellicht een typefout is gemaakt in het e-mailadres.
Er zijn diverse betaalmethodes, namelijk: overboeking, iDEAL en creditcard.
Betaald met iDEAL, geen orderbevestiging ontvangen
Controleer of er geld is afgeschreven. Indien er geen geld is afgeschreven is de betaling niet gelukt. U kunt uw bestelling opnieuw plaatsen. Is er wel geld afgeschreven, maar heeft u nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we aan om even te wachten. Het kan namelijk even duren voordat wij betalingen binnen krijgen. Controleer ook uw ongewenste map. Indien u na een uur nog geen orderbevestiging hebt ontvangen, neem dan telefonisch contact met ons op. Met behulp van uw ordernummer kunnen we u snel helpen. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld.
Afgekeurde creditcard betalingen
Indien uw betaling geweigerd wordt is de bestelling automatisch geannuleerd en er zal niks worden afgeschreven. Wilt u de bestelling toch ontvangen? Plaats hem dan opnieuw en kies voor iDEAL of overboeking.
Bestellingen vanaf €400 worden gratis geleverd. Voor bestellingen kleiner dan €400 worden €50 verzendkosten in rekening gebracht. Alle bestellingen kunnen gratis worden afgehaald bij ons magazijn in Emmen. Voor verzendingen naar de waddeneilanden worden €65 extra verzendkosten in rekening gebracht.
De levertijd vindt u onder de bestelknop.
Op het afleveradres dient op de aangegeven leverdag tussen 08.00-17.00 uur iemand aanwezig te zijn om de levering in ontvangst te nemen. Wordt er niet aan bovenstaande voorwaarden voldaan? Dan worden eventuele extra kosten (voor bijvoorbeeld herlevering) bij u in rekening gebracht om het bestelde product alsnog af te leveren.
Wat vervelend dat er een artikel mist. U kunt ons een e-mail sturen onder vermelding van het ordernummer en aangeven welk artikel mist bij de bestelling. Wij gaan dit uitzoeken en zorgen ervoor dat u binnen 24 uur een reactie ontvangt.
Wat vervelend dat u een verkeerd artikel hebt ontvangen. U kunt ons een e-mail sturen onder vermelding van het ordernummer en aangeven dat u een verkeerd artikel hebt ontvangen. Wij gaan dit uitzoeken en zorgen ervoor dat u binnen 24 uur een reactie ontvangt.
Wat vervelend dat het pakket beschadigd is. Wij vragen u foto’s te mailen naar mh@corlidogroup.com en daarbij het ordernummer te vermelden. Samen met u zoeken we de juiste oplossing.
Voor levering buiten Nederland geschiedt af magazijn Emmen (NL). Voor een vrijblijvende offerte voor verzendkosten naar het buitenland kunt u contact opnemen met onze afdeling verkoop.
U kunt altijd het aangekochte product retourneren en eventueel omruilen tegen een ander product naar keuze. De transportkosten voor retourneren zijn voor rekening van de koper. Zie onderstaand stappenplan.
Volg onderstaand stappenplan:
Let op: na de 30 dagen bedenktermijn is het niet meer mogelijk om te retourneren. U Heeft nog wel de wettelijke garantietermijn op het product.
Op alle palletwagens, heftafels en stapelaars geldt 12 maanden garantie. Op de batterijen geldt 3 maanden garantie. Wanneer u een artikel ontvangt die niet in goede staat verkeerd of goed functioneert, bieden we u zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. Uw factuur is altijd uw garantiebewijs, bewaar deze dan ook goed.
Een stapelaar, ook wel bekend als een palletstapelaar, is een compacte heftruck ontworpen voor het verplaatsen en stapelen van pallets in magazijnen.
Met een smaller profiel en de mogelijkheid om in beperkte ruimtes te manoeuvreren, biedt de stapelaar efficiënt heffen en stapelen op verschillende hoogtes.
Het meest voorkomende probleem bij palletwagens is dat er lucht in het systeem komt. Met een aantal pompbewegingen kunt u de hydrauliek ontluchten en dit probleem verhelpen.
Houd de hendel in de dissel ingeknepen terwijl u pompt , hierdoor zal de palletwagen niet omhoog gaan, maar dit zal het systeem doen ontluchten, nadat u tien tot vijftien keer een pompbeweging heeft uitgevoerd.
Controleer dan eerst de pompstang op eventuele blokkades of weerstand. Controleer het hydraulische oliepeil en vul indien nodig bij. Inspecteer de palletwagen op olielekkages.
Raadpleeg de handleiding voor specifieke intructies. Neem gerust contact met ons op als het probleem aanhoudt: mh@corlidogroup.com.
Een palletwagen heeft stuur- en vorkwielen, en een handvat (pompstang) aan de achterkant. Door de pompstang op en neer te bewegen, wordt hydraulische druk gecreëerd in het systeem. Deze druk wordt overgebracht naar een hefcilinder onder de vorken, waardoor ze omhoog worden gebracht om een pallet te tillen.
De daalhendel regelt het gecontroleerd zakken van de vorken. Het hydraulische systeem zorgt voor efficiënt heffen en verplaatsen van ladingen met minimale fysieke inspanning.
Zet de vorken in de laagste stand en draai de dop van het oliereservoir (te vinden onder een kap bij het pompscharnier) open. Vul het oliepeil bij tot ongeveer 1cm onder de rand, bij een palletwagen met gemiddelde omvang zal er ongeveer 0,3 liter in gaan. Onze Weldon Hydrauliek Olie is hiervoor uitermate geschikt.
Bij Corlido Material Handling staat uitstekende service voorop. Mocht u toch een klacht hebben over een product of onze service, dan zullen wij er alles aan doen om deze op te lossen. We verzoeken u om contact met ons op te nemen.